Wilkhahn NL zoekt key accountmanager

Er ligt een mooie kans bij Wilkhahn. De Nederlandse verkooporganisatie van dit Duitse ‘premium brand’ zoek een key accountmanager NL. De nieuwe key accountmanager heeft als opdracht het merk Wilkhahn verder uit de bouwen op de Nederlandse markt.

Wilkhahn is al sinds jaar en dag een ‘sterk merk’ in de internationale projectenwereld. Met drie eigen fabrieken (twee in Europa en een in Australië) en bovendien twee licentiefabrieken (onder meer in Japan] en vele eigen dochter-organisaties is Wilkhahn een global premium brand.

Ook in Nederland heeft Wilkhahn gedurende de afgelopen 40 jaar een sterke positie opgebouwd. De nieuwe key accountmanager krijgt de opdracht verder te bouwen aan de positie op de Nederlandse markt. De key accountmanager is bij voorkeur drietalig (NL / Engels / Duits). Hij of zij is een goede communicator met een groot empathisch vermogen. Ook is de ideale kandidaat ‘open minded’ en beschikt hij/zij over een ‘hands on’-mentaliteit.

Bij de nieuwe key accountmanager zit de wereld van topdesign en -innovatie stevig verankerd in het DNA. Hij/zij gaat opereren als centrale speler tussen de architect en de facilitaire manager. Ervaring in vergelijkbare posities is voor Wilkhahn een absolute must.

Wilkhahn distribueert indirect in de Nederlandse markt via geselecteerde dealerpartners. Deze dealerstrategie is een belangrijk onderdeel van Wilkhahns succes. Daarom moet de gezochte kandidaat een uitstekende teamplayer zijn. De nieuwe key accountmanager is verantwoordelijk voor de eigen omzet en ziet zichzelf als een ondernemer in een zeer sterke autonome positie.

Het maken van eigenstandige marktanalyses en de ontwikkeling van nieuwe markten zijn mede onderdeel van deze job. Bij gebleken geschiktheid zijn (internationale) doorgroeimogelijkheden binnen Wilkhahn zeker een optie.

Belangstellenden kunnen voor 10 augustus reageren bij Wilkhahn, Van Nelleweg 2120, 3044 BC Rotterdam, t.a.v. Hans Trilsbeek (Manager Wilkhahn NL). Mailen via Hans.trilsbeek@wilkhahn.nl kan ook.