Nieuw ‘customer care-concept’ van Klöber

Meubelfabrikant Klöber presenteert een nieuwe zogenaamd ‘Customer Care-concept’. Het concept is erop gericht klanten zo goed mogelijk te ondersteunen. Hiertoe is Customer Care Center onderverdeeld in de afdelingen Verkoopondersteuning, Klantenondersteuning en Klantenservice.

De leiding over het nieuw opgezette Customer Care Center, waarin alle verkoopondersteunende maatregelen samenkomen, is sinds 1 oktober in handen van Frank Willmann. Willmann heeft in 25 jaar bij de firma Sedus Stoll n diverse verkoopfuncties uitgebreide ervaring opgedaan.

Het nieuw samengestelde, jonge en dynamische Sales Support team bestaat uit zes personen. Het team heeft in eerste instantie de taak om projectpartners optimaal te ondersteunen. “Voor uiteenlopende taken – van telefonische acquisitie en projectclearing tot en met de afhandeling van aanbestedingen en offertes – staan Hannah Stieger, Benjamin Steinke, Melanie Epp, Sarah Lukenich, Kristina Pfunt en Steffen Hornstein graag voor u klaar.” Het team staat onder leiding van Hannah Stieger.

Het team van de afdeling Klantenondersteuning, volgens Klöber gericht de persoonlijke klantenservice en klantadvisering, de ondersteuning bij alle verkoopactiviteiten en de orderregistratie, bestaat uit Manuela Pietrzik, Sylvia Ade, Martina Mayer, Claudia Sanders en Roland Schneider. Het klantenondersteuningsteam wordt geleid door Jürgen Straub.

Het klantenserviceteam bestaat uit Melanie Werner, Michael Drexler en Karl-Heinz Rimmele. “Zij nemen klachten en bestellingen van reserveonderdelen in behandeling en nemen alle nodige maatregelen om u en uw klanten tevreden te stellen. Daarnaast gebruiken wij alle klachten om actief te werken aan verbetermaatregelen. Hierdoor verbeteren wij voortdurend onze producten, diensten en processen.”