Het Nieuwe Werken Doe Je Zelf (zegt Steelcase)

Ook dit jaar zal de tweede week van november roze kleuren tijdens de Week van Het Nieuwe Werken. Kantoorinrichter Steelcase is dit jaar partner van de campagne Het Nieuwe Werken doe je zelf en treedt gedurende deze week op verschillende events als spreker op. Bovendien stelt Steelcase de showroom WorkLife, waarin verschillende concepten voor HNW worden gepresenteerd, open voor geïnteresseerden.

De campagne is een initiatief van Natuur & Milieu en Platform Slim Werken Slim Reizen en is bedoeld om werknemers en managers enthousiast te maken over Het Nieuwe Werken (HNW). Werkomgevingspecialist Steelcase ondersteunt met haar expertise en ervaring organisaties die over willen gaan op Het Nieuwe Werken. Het uitgangspunt van Steelcase hierbij is dat het kantoor niet alleen een plek is waar we individuele taken uitvoeren, maar dat het vooral een omgeving is waar medewerkers kunnen samenwerken en elkaar ontmoeten, die mensen inspireert en zorgt dat mensen gemakkelijk kennis kunnen uitwisselen en zich verbonden voelen met hun bedrijf.

Steelcase ondersteunt met verschillende activiteiten in de week van 7 november de campagne Het Nieuwe Werken doe je zelf. Zo verzorgt de kantoorinricter op dinsdag 8 en donderdag 10 november in samenwerking met Microsoft en training- en adviesbureau Youmeus een workshop over HNW.

Op woensdag  9 november spreekt Steelcase op Landgoed Zonheuvel in Doorn, dat in de week van Het Nieuwe Werken omgebouwd word tot de Global Village, waar het nieuwe werken gesimuleerd wordt. De Global Village is een initiatief van Youmeus. Steelcase zal deze week tevens een whitepaper publiceren, waarin ze haar visie uiteenzet over het kantoor van de toekomst, de interconnected workplace.